Då var det (snart) jul...

Eller det är faktiskt jul nu, i alla fall i Sverige. Här är det bara kvällen innan julen, fast inte egentligen, för man firar ju den 25 december här! Det är ju skönt på ett sätt, för det känns inte riktigt som att jag är redo för jul än, behöver en dag till på mig.
Imorgon ska jag i alla fall försöka få den ultimata julstämningen! Idag har jag varit och shoppat i Hermiston och Tri-cities med Karoline, Anne, Leah och Emmanuel. En grymt kul dag och jag har alla julkappar klara nu, vilket var på tiden! :)
Här kommer tre små bilder på ett falk från the light parade från förra veckan. Den andra på fem coola utbytesstudenter i Heppner och den tredje på Annes och mitt pepparkakshus, som blev ganska lyckat ändå alltså:)

  

Det är helt galet vad jag har fått paket från Sverige unde denna veckan! Från Irén, Göran och Niklas fick jag i måndags, från Mormor och Morfar i tisdags och idag ifrån familjen Ekbrand! Grymt mycket tack till er! Det är så väldigt mysigt att få paket ifrån Sverige, saknar er alla väldigt mycket! <3

Vill önska alla där hemma en jättebra jul och hoppas att ni alla får besök ifrån Tomten!
Kramar från Frida!

 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tomten kommer till mig. Jag har varit snäll i år. Du verkar ju också ha varit snäll "i Sverige", för det kommer ju tydligen paket från alla "snälla tomtar" i Sverige. Men hur är det med den amerikanska tomten? Kommer han? God Jul från Hönö.

2010-12-24 @ 12:27:05
Postat av: Louise

Oj vad jag känner att Pappa försökte göra en rolig kommentar! Haha, det är tanken som räknas! :P

God Jul från Dominikanska republiken!

2010-12-24 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0