palla plugga om man har träningsvärk

Det är ju lite dött här på bloggen! Men skolan går ju först, och sen träning, och sen ha kul och sen kommer bloggen, hahah. Track (Friidrott) har ju verkligen börjat, snart är tredje träningsveckan över, och jag har fortfarande träningsverk nästan efter varje träning. Har fortfarande inte bestämt vad för grenar jag ska göra, men det lutar ju i alla fall mot längdhopp och 1500 meter, vilket jag kommer dö av. Men jag har använt lite uteslutningsbetod av grenar: Höjdhopp och 100 meter är defenitivt borta. Vi har träning utomhus efter skolan varje dag i sådär 1½ timme, även fast det regnar. Dock har vi faktiskt gått in när det började hagla, men annars så funkar det ganska bra. Det är ju lite varmare än i Sverige, så det känns som vår här nu. Undantag från idag, då det var grymt blåsigt och jag hamnade i distansgruppen, så det blev springa i Heppner, vilket innebär backar...Blev helt ledset trött, så var så glad när träningen tog slut och jag kunde gå hem...men såklart har man ju sin kära US History, där uppsatserna aldrig verkar ta slut. Ork Dag alltså. MEN imorgon är sista dagen av denna quarten, vilket betyder att Spring Break är här!!! Väldigt välbehövligt lov!!! Och vet ni vad jag ska på fredag???? LAS VEGAS! Helt galet, ska bli hur kul som helst :D
Nu ska jag sova, för att orka upp till skolan imorgon också, då det är St Patrick's Day!

Peace out!
//Friiid

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Skönt att det är dags för lov. Roligt att du få resa runt och se lite annat än Heppner. Ha det gott och sköt om dig!

2011-03-17 @ 18:43:25
Postat av: Annika

Önskar trevlig resa til Las Vegas.

Hoppas ni hamnar på en trevlig brunch.

2011-03-17 @ 20:13:06
Postat av: Gun Petersson

Tack för det fina kortet från Seattle. Det låter kul med Las Vegeas men där har du ju redan varit. Spela inte bort alla dina pengar säger morfar.

2011-03-18 @ 08:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0