2 veckor har gått!

Japp, två veckor var det nu sedan jag lämnade hemmet i Sverige och flög iväg! I söndags kväll vi elva kom Anne till flygplatsen i Pasco, där jag och Ginger stod och väntade på henne. Eftermiddagen hade jag och Ginger spenderat hos Gingers son och hans familj. De bodde i ett jättefint hus alldeles utanför Hermiston. Familjen bestod av Casey, hans fru Heather, deras söner Caden och Devin (8 och 6 år) och Heathers dotter Dakota (17 år). De var jättetrevliga och roliga, och vi åkte och åt på en kinesisk reataurang. När vi gick ut från deras hus och åkte till flygplatsen var det kallt, första gången jag frusit sen jag lämnade Sverige! :)

Måndag blev en ganska lugn dag, vi åkte och visade Anne Heppner, the World Wide Tour ;) På eftermiddagen åkte vi upp till skolan för att titta på volleyboll träningen. Både Emma, Kata och Karoline var med och Anne bestämde sig också för att vara med, så i morse gick hon också upp vid fem för morning practise. Kände mig lite osportig, eftersom jag inte också var med, men volleyboll är verkligen inte min grej liksom. När vi satt och tittade på träningen träffade jag bland annat Theresa, min kontaktperson som är ansvraig för alla utbytesstudenter i området. Hon var väldigt trevlig och glad att se oss. Träffade också Kelsi, en tjej som är senior det här året och är typ Gingers kusinbarn eller nåt sånt. Jag har bara träffat henne en gång innan och hon frågade om jag och Anne ville hänga med och shoppa på lördag. Javisst!

Staci, min värdmammas dotter, är verkligen en underbar människa! Hon är så rolig också och hon har så roligt åt hennes utbytesstudent Kata när hon ska fråga grejer och sånt. Det roligaste är när Staci ska förklara något ord eller sak för Kata som hon inte förstår. Typ som när vi satt i bilen på väg hem från flygplatsen och Staci pratar om hennes kompis Sylvia och att hon ibland säger the f-word. Kata sitter där som ett frågetecken och undrar vad the f-word är. Staci bara, okej, jag säger det bara riktigt tyst en gång, fuck. Kata fattade fortfarande inte riktigt tror jag, men jag och Staci höll på att dö av skratt! Staci säger: You are probably wondering what kind of family we are! Se sätter Staci på en cd och så kommer låten I like big butts, hahaha askul :D

Skriver snart ett till inlägg om idag, tisdag, för idag har jag varit uppe på skolan och fått mitt schema och skåp och såna roliga grejor!

//Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

I Like big buts and I can not lie, you other brothers can't deny - when a girl walks in with... osv... AWESOME!!!! :D

2010-08-25 @ 19:27:15
Postat av: Louise

De va från mig... btw

2010-08-25 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0