Friday!

Nu har jag varit i Heppner i en vecka och det känns jättebra! Vaknade värsta sent idag, typ halv tolv eller nåt, men det gjorde inte egentligen något. Då åt jag frukost, cheerios och jordgubbar, mmmm :D
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det är ju liksom fredag så det blir nog en awesome dag!
Imorgon ska jag åka med Staci till Tri-Cities och hämta tjejen från ungern. Då ska vi också fixa telefon till mig och kanske shoppa litegrann, ser fram emot det!
På söndag ska vi upp till Tri-Cities igen för att hämta Anne, tjejen från tyskland som ska bo hos Ginger också.
På måndag ska jag upp till skolan och skriva in mig och få mitt schema, så dem närmsta dagarna är planerade!

Har inte så mycket mer att säga, så jag skriver kanske imorgon igen!

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0