It's Friday!

Då var det fredag igen! Idag ahr jag gjort physicals, ett läkarbesök, så att man får göra sporter i skolan. Innan vi åkte dit vid två tiden, så kom äntligen mina instrument! Blev så glad av att se valthornet och trombonen igen, och sen var det ju dessutom tre par skor och GREVEHOLM med. Blev nästan lite sugen på att sätta mig och titta på den, men den får vänta till december :)
Imorgon ska Ginger, Anne och jag åka till Tri-cities och shoppa, så det ser jag framemot! Och efter det är det bara söndag, och sen är det måndag och då börjar jag äntligen skolan.
Nu ska vi snart äta pizza och imorgon sa Ginger att vi skulle äta köttbullar, för hon hade typ några från IKEA :)
Har inte så mycket mer att skriva, för det har inte direkt hänt någonting de senaste dagarna, så skriver mer efter tri-cities imorgon!

//Frida


Kommentarer
Postat av: matilda

melitta, det finns inga spöken... ;)

2010-08-28 @ 13:53:15
Postat av: Pernilla

Frågan vem som är gladast över att instrumenten kom fram du eller din pappa? Han hade lite ångest när vi var på kalas hos Ragna. Ha det gott!

2010-08-28 @ 20:07:26
Postat av: Louise

Nu har du inte längre någon ursäkt att inte träna! :P Ut å spring emd dig! Haha

2010-08-29 @ 00:37:52
Postat av: Frida

hahah, jo alla är nog glada av att dem är framme :D

Ut och springa ja, kanske imorgon ;)

Men det kanske bara var en liten mus som ville höra lite jazz :D

2010-08-29 @ 03:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0