Onsdag, eller vad är det för dag?

Jag tror att det är onsdag idag iaf, det känns så :)
Det är väldigt bra här borta i Heppner, även fast det inte är så mycket att göra än.
Tänkte bara förklara hur min värdfamilj hänger ihop och vem jag bor hos och så, för dem som inte vet!
Jag bor hos min värdmamma Ginger, som är typ 60 år och jättesnäll. Sen har hon en dotter, som heter Staci och bor lite utanför Heppner och hon är också jättesnäll. Staci har en man, Jess och tre barn, Emma, Shayna och Kael. De är 15,10 och 8 år. Det är verkligen en jättebra familj jag har hamnat hos och jag trivs väldigt bra! :D

Idag ringde Staci och sa att hon kanske skulle få en utbytesstudent från Ungern som skulle stanna typ 30 dagar, för hon hade inte fått någon familj än. Staci frågade mig vad jag tyckte om det för hon hade inte riktigt bestämt sig än, men jag tror att hon kommer ta emot henne :) För isåfall kommer hon på lördag, roligt!

Idag åkte Ginger, Kael och jag till Hermiston (en stad i närheten, som är lite större) och handlade lite på walmart och sedan åt vi på Pizza Hut. När vi kom tillbaka till Heppner träffade jag Karoline, den norska utbytesstudenten jag flög hit med från  New York. Vi bestämde att vi skulle spela tennis på kvällen, så efter jag hade ätit middag hos Staci gick jag och Karoline och spelade. Det var kul att snacka med henne igen och vi pratade faktiskt på engelska hela tiden, vilket jag tyckte var duktigt :)

Imorgon eller idag i Sverige ska jag nog träffa Karoline igen och kanske gå in och dricka en mountain dew på Murray's, vem vet?

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0