Söndag

Hej! Nu är klockan strax efter tolv och egentligen måndag, men jag tycker fortfarande det är söndag :)
Idag har varit en riktigt rolig dag, började med att ringa hem till min kära familj! Skype fungerade jättebra! :D
Efter frukost och lite tv-tittande så kom några ungdomar som Ginger ringt förbi och hälsade på. De hade alla gått ut high school det här året och skall börja college om några veckor. När dem hade gått åkte jag, min värdamma Ginger och hennes barnbarn Shayna och Kael till stadens pool och badade :)
När vi hade vart där nån timma ringde en av killarna som hade vart hos Ginger tidigare och frågade om jag ville hänga med och gå på bio med han och en annan kompis, så de hämtade upp mig vid poolen och så körde vi mot bion. De var verkligen jätteroliga killar och var jättesnälla. Vi åkte till Walmart och handlade godis och Mountain Dew och sedan gick vi på bion Dinner for Schmuck, som var jätterolig.
Efter bion åkte vi och bowlade och sedan åkte vi tillbaka till Walmart och köpte ett litet baseball set, haha. Så sedan spelade vi lite baseball på walmarts parkering :D Det var verkligen en jätterolig kväll och vi lyssnade på Boten Anna i bilen och det var jättekul när killarna skulle sjunga med på svenska ;) De släppte av mig hemma och sa att jag har tur som hamnat hos Ginger för hon är den bästa, så det kändes ju bra. Jaja, nu ska jag nog gå och lägga mig! See you later!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahahahaha... VÄRT! :D

2010-08-16 @ 12:45:01
Postat av: agnes

Naaaajs! :D

2010-08-16 @ 21:14:25
Postat av: Storkusin

haha, alltså, du har inte varit där en vecka och du har redan killarna lindade runt fingret? det är min kusin det! underbart att du verkar ha det bra! just keep going :)

2010-08-16 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0