the last Friday for Friday in Sweden

Japp, sista fredagen i Sverige nu. Bara fyra dagar kvar! Fast egentigen tre, eftersom det inte är så mycket kvar av denna dagen och jag åker på morgonen på tisdag.
Nu har jag också precis ringt min värdmamma för första gången!!! Det var grymt nervöst, men hon snackade nästan hela tiden så det gick bra ändå :)

Packningen är nästan helt klar nu, för handbagaget har jag inte packat klart och inte heller necessären, men det fixar jag senare :D

Nu ska jag njuta av sista fredagen i Sverige!

//Frida

Kommentarer
Postat av: niklas

Haha nej! Men det är ju en 10-dagarsprognos så vi får väl hoppas att dom har fel! Vad kul, det är ju riktigt snart ju! Varifrån åker du?

2010-08-06 @ 22:46:07
URL: http://niklasiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag åker ifrån Landvetter, vart åker du ifrån?

2010-08-07 @ 00:39:14
URL: http://fridayiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0