Tri-Cities

Idag har man varit och shoppat då! Började med att gå upp sådär lagom tidigt, typ åtta, men det kändes jättetidigt. Vi lämnade Heppner vi niotiden, jag, Ginger, Anne och Krissy. Efter en sådär en och en halv timma var vi framme vid the mall och vi gick till bland annat världens bästa affär Hollister. Dem har såå snygga kläder, spelar bra musik, det luktar hur gott som helst och alla som jobbar där är jättesnygga :D Därför var det väldigt kul när jag stod och väntade på Anne att det kom fram en kvinna och frågade om jag jobbade där. Självförtroendet höjdes lite där, jag måste ju se bra ut då, eftersom alla gör det som jobbar i en Hollister affär ;)
Jaja, köpte iallafall en grå munkjacka/tjocktröja och ett par jättesköna shorts (Tror dock att dem kan vara för korta för att få ha i skolan). Shoppingturen fortsatte till bland annat American Eagle, Abercrombie & Fitch, Victoria's Secret och till Bath and Body, där jag köpte bodylotion :)
Nu kände jag att detta inlägget är väldigt careface på, så får väl sluta skriva om min shoppingtur ;)
Vi kom hem för ungefär en timma sedan och vi har precis ätit köttbullar, ris och brunsås, ganska gott!
Har idag också tittat igenom alla skolgrejer (skrivböcker, pennor...) som min värdmammas utbytesstudenter från förra året lämnat kvar här. Några av böckerna är inte använda och det finns jättemycket pennor, så jag och Anne har nästan inte behövt köpa några skolgrejer. På måndag börjar skolan! Excited :D

//Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

Vill bara säga att jag hoppas jag får bra födelsedagspresent eller julklapp med tanke på utbudet av coola affärer! :D

2010-08-29 @ 18:10:10
Postat av: Hanna Pez

Tycker det verkar som det är lite shopaholic alert på dig nu ;) haha. Men vadå för korta för skolan? Har de regler för sånt eller är det bara du själv som inte vill ha det? Lycka till i skolan i morgon!! :D

2010-08-29 @ 19:17:46
Postat av: Friday

Dem har typ klädregler på skolan, man får inte ha för smala band på linnen, inte alltför skorta shorts eller kjolar, och inte typ för mycket hål i byxorna :P Haha, det är lite konstigt, men det verkar inte så jobbigt att följa :D

2010-08-29 @ 21:48:42
Postat av: Irén

Hade varit kul att vara med och shoppa. Sätt in lite foton på dig i nya outfiten

2010-08-29 @ 22:07:24
Postat av: Agnes

Jaa, mer bilder? :D Och lycka till i skolan imorgon! :D

2010-08-29 @ 22:24:14
Postat av: Louise

Jag har kommit på att för att vara en riktig bloggare så måste du ha "dagens outfit"! Jag tror alla skulle uppskatta detta! :D :D

2010-08-30 @ 13:32:30
Postat av: Gun Petersson

Kul att du handlar men räcker dina pengar? Lycka till i skolan.

2010-08-30 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0