Varför sover alla när jag är vaken?

Hmm, tidskillnad suger ju ganska mycket. Klockan är typ kvart över sju på kvällen nu och jag är jättetrött! :)
Det jag glömde säga förut är att jag flög tillsammans med två utbytesstudenter från Norge för dem skulle också till Heppner! Då fick jag också veta att det var en från Sverige som skulle bo i Heppner också! Så han träffade jag på flygplatsen när jag anlände till Pasco, han sa att jag inte skulle bli rädd för hur litet Heppner är :P Alla av dem kommer gå i samma skola och det verkar som att alla utbytesstudenter måste vara juniors eller nåt sånt. Just nu är tvn på och jag kollar på CSI Miami medans min värdmamma sitter bredvid och läser tidningen :)
Snart behöver jag nog sova för jag är verkligen astrött! Imorgon ska vi bada i poolen som finns i staden och kanske träffa lite andra ungdomar! :D

//Frida

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Frida!! :D det låter jättebra tycker jag! Har så mycket att Fråga så kan inte du lägga till mig på Skype så kan vi ha videosamtal imorgon kanske? Vi måste ju tajma tidsskillnaden med.... Säg till när det passar för dig! Saknar dig här i sverige! <3

2010-08-15 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0