12/12/10

Ville bara lägga till några till bilder, som alla är ganska random, men lagom fina sådär.
Som till exempel på min lilla jukhörna i mitt rum, där mina vackra adventskalendrar hänger!



Eller så kan man ju alltid hitta saker som detta på vägen! -Ormskinn!



Okej, nu får ni förbereda er på den bästa av dem alla, och den värsta!
I tisdags skickade Emmanuel en bild på denna skylt utanför en av Heppners kyrkor, och när jag själv gick förbi där i fredags var jag ju tvungen att ta ett kort på det!



Jesus came to die, what are you here for?

Men hallå, det låter ju hemskt, vill man gå till den kyrkan eller?:P
Jag väljer nog en annan alltså!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, Jukhörna Frida? antingen ska de nog vara ett l eller så får du lägga till ett c men då tycker jag nog du är lite konstig! XD



Och snälla gå inte till den kyrkan - det känns inte bra! :P

2010-12-13 @ 09:08:40
Postat av: Annika

Har du överaskat familjen med lussetåg och lussebullar idag?

2010-12-13 @ 18:21:22
Postat av: Frida!

Nej men gud, inte okej stavfel av mig asså!! men inte okej...det ska vara JULHÖRNA!

Nej, jag ska inte gå till den kyrkan, haha

Det blev inget luciafirande överhuvudtaget idag, men lussebullar blir det nog en annan dag!

2010-12-14 @ 06:39:21
Postat av: Annika

Berätta gärna om julförberedelser. Tränar ni julsånger? Blir det något speciellt i skolan sista dagen?

Kommer du hänga på skidresan?

Puss

2010-12-15 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0