Awesomeness

Nu är det bara en dag kvar på 2010! Imorgon ska det firas med hockeymatch, shopping och middag i Tri-cities. Kommer bli awesome, priceless, och hur bra som helst är jag nästan helt säker på :)
Här kommer lite random bilder och text från dagarna som gått nu under mitt vinterlov.



Så här såg granen ut till slut. Till helgen åker den ut!



Här är en del av mina julklappar, ser mycket mycket bra ut :)



Så här kan det så ut på vägen ner till Heppner centrum en december dag. Det känns ju inte riktigt som att man vill gå ner rätt i dimman som typ tagit över byn...



På Walmart kan man köpa presentkort på Farmville, hahhaha :)



Födelsebarn nr.1, Bente fyllde 17 år på julafton. Då blev det tårta, kakor och sång på fyra olika språk!



Födelsebarn nr.2, Louise fyllde 18 år igår, så det blev tårta igen, på två olika ställen.
Jul + födelsedagar = mycket mat

Ville bara avsluta detta blogginlägg med denna hur knäpp som helst bilden på en skylt som står på ens tomt i grannbyn. Seriöst, när vi åkte förbi där förra veckan, var ju Anne, Emmanuel, Karoline och jag bara tvugna att gå ut och ta en bild på den. Wtf, inte okej liksom, makes no sense at all


Jaaaja, får väl avsluta med en ganska awesome bild, så att detta inlägg verkligen blir awesomeness! För här kommer en bild på när jag spelar basket, mohaha!



Fred #10

//Frida, Fred, Freda, Freeda, Friiid, eller vad jag nu heter ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fantastiskt med en bild på Frida "Jordan" Larsson.

2011-01-02 @ 18:28:30
Postat av: Frida

Aa, fast ne ;) Det är Frida "Fred" Larsson, C-team for life!

2011-01-03 @ 01:07:30
Postat av: Irén

Du ser ju super cool ut - inga bollar i ansiktet längre eller hur. Ledsen att jag inte varit inne och varken läst eller skrivit på över 1 månad. Usch så illa av en fadder. Bättring på gång till viss del..

2011-01-30 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0