Första basketträningen!

Klockan är 19.56 och jag är grymt trött. Idag var första basketträningen, efter skolan och pågick i en och en halv timma, vilket var en kort träning. Jag överlevde, vilket var mitt mål, men gud vad jobbigt det var! Det var springa springa springa springa och sen sprang vi lite till. Nu är det träning varje dag efter skolan eller senare på eftermiddagen, beroende på när killarna har träning. Hoppas att mina basketskor jag beställt kommer snart också! Träningen idag var verkligen jobbig, men det är väl meningen med träning!

Inatt kommer jag nog sova riktigt bra i alla fall, och imorgon är det Sweater Tuesday, alltså ska man ha sweater på sig. Har ju ingen direkt sweater, men men, det kommer förhoppningsvis vara varje tisdag framöver ett tag :)
Nu börjar gossip girl på tv och sen blir det sooooovaaaa....zzzzzZZzzZZ

//Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

jag gillar dessa mitt i veckan uppdateringarna!!! Det är kul när det inte bara kommer på helgerna! :D

Är sweater day typ som när vi har mysdag i skolan?

2010-11-16 @ 09:11:32
Postat av: Pappa

Du skriver att basketträningen var jobbig, men var träningen rolig?

2010-11-16 @ 16:39:51
Postat av: Ida

kul med basket :)

2010-11-16 @ 17:01:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Annica

ahh du får köpa dig en. ;D

2010-11-16 @ 17:09:34
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Allt bra? :)

2010-11-16 @ 17:40:55
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/
Postat av: Frida

Louise: Jo ,gillar dessa uppdateringar med, kändes som en viktigt sak att skriva om ;)Men öhhh, louise, nej, asså sweater är en tröja, utan huva och utan dragkedja, extra plus om den typ är stickad, så nej, inte som mysdagar.



Pappa: Träningen var grymt jobbig, men rätt kul ändå, tänkte dock inte att det var roligt när vi sprang fram och tillbaka sjutton gånger längs planen så snabbt vi kunde och vi var tvugna att göra det två gånger...

2010-11-18 @ 04:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0