Skunk



Överskörd skunk på vägen! Bente och Anne på väg till vårat hus, jag ville inte gå närmare skunken, för den luktade äckligt. Sådär mamma, nu har du en bild på en skunk på vägen!!!

I fredags hade vi Veteran's Day grej i skolan, det var väldigt amerikanskt, det var en massa veteraner där och snackade om sina krigsupplevelser. Vissa var grymt gamla, men det var väldigt intressant att lyssna på dem. Bandet spelade amerikanska sånger och kören sjöng amerikanska sånger och folk höll tal och det var allmänt hylla amerikanska hjältar hela förmiddagen i skolan. Eftermiddagen var grymt långsam, då vi mest inte gjorde någonting varje lektion och eftersom jag hade kommit hem lite före tolv kvällen innan från Baker City, så var jag grymt sömnig. Fredag kväll åt vi middag hos Staci med familjen, det blev älg, eller inte riktigt-Elk var det! Det var iaf grymt gott och vi åt chokladkaka till efterätt, mums.
Lördagen blev det en tur till Tri-Cities med Anne, Bente och hennes värdmamma. Köpte inte något speciellt, men det var mest gött att gå runt och titta och inte bara sitta hemma. Heppner är ju inte direkt stället det händer grejer i. På kvällen drog jag, Anne och Kael till Karoline för att äta smores och se på film, trevligt trevligt.
Heppners footballs lag spelade sin match i state play off, och dem var nästan ända nere i Kalifornien, men dem förlorade 20-8, så nu är footballs säsongen över. Vilket påminner mig! Nu börjar basket säsongen!!!
Imorgon börjar träningen, och jag är så grymt nervös, men det kommer bli kul! Kommer nog vara ganska död efter träningen, men planerar att bränna bort allt godis och onyttigheter nu :) Och Louise, mitt fett kanske förvandlas tillbaka till muskler? Eller vad tror du? ;)

Nu säger jag godnatt!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för skunk-bild. Kände du lukten där du stod och fotade? Lycka till med basketträningen!

2010-11-15 @ 16:01:20
Postat av: Louise

Snarare att dina muskler blir större å att du bränner bort en del av ditt fett :P

men vad man har hört än så länge så tror ja detta är möjligt! Då kan vi ju dela dubbelsäng på vår USA trip, annars hade jag kanske inte fått plats! ;)

2010-11-16 @ 09:17:51
Postat av: Freeedaaaa

Mamma: Ja, jag kände lukten, men det är inte så farligt.



Lollisen: Okej, då fattar jag, tack för uppmuntran, det känns bra att du stöttar mig ;)

2010-11-18 @ 04:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0