Snow Day!

Jag uppdaterar som aldrig förr ju! ;) Men idag är jag ledig från skolan för det är snow day!!! Min basket coach ringde i går kväll och sa att det inte blev någon träning imorgon (imorse nu då) på grund av vädret. Vakande dock vid halv sex och hörde att min värdmamma fortfarande var hemma, vilket betydde ingen skola, eftersom hon kör skolbuss och lämnar mycket tidigare. Somnade om lite lagom gott tills mitt alarm startade vid halv sju tiden och hade fått sms att det inte var någon skola. Gött!! Gick upp vid tio tiden och åt pannkakor och ägg med Anne och Ginger. Sedan skottade vi snö, åkte downtown och köpte lite grejer inför thanksgiving, åkte till Staci och sen beställde vi pizza. Jag älskar Snow Day. Hoppas vi har det imorgon också, men det är lugnt ändå, för imorgon går vi bara halvdag anyway. Och sen är det helg, lagom lång skolvecka tycker jag, vi kan ju nästan kalla det höstlov :D

//Frida

Btw, Anne vet hur man spelar biljard




Kommentarer
Postat av: Annika

Läste följande: I dag är det Black Friday i USA, klämdagen efter Thanksgiving, som traditionellt räknas som startskottet för julhandeln. Miljontals kunder väntas ge sig ut för att fynda i dag, och handlarna räknar med en rejäl uppgång jämfört med förra året.

Blir det shopping idag?

2010-11-26 @ 12:44:28
Postat av: Storkusin

helgdagar dit, klämdagar hit och lediga dagar här och snödagar där - är ni någonsin i skolan? :P

2010-11-27 @ 15:00:25
Postat av: Louise

"Jag uppdaterar som aldrig förr ju!" Eller gör du det? Jag känner ändå att de blev en liten paus denna helgen...

Fast ja uppskattar svaren på Idrotts frågorna, ja ska skicka en kopia på hur de blev till dig! :D

2010-11-28 @ 17:18:55
Postat av: Frajd

Mamma: Nej, ingen shopping tyvärr!

Storkusin: Jaa, faktiskt! Men hade ju inget höstlov, så detta blev ju som ett försenat höstlov ;)



Louuiiiiisse: Ja det gör jag faktiskt, ibland...var ju upptagen med att svara på dina frågor, vill gärna ha en kopia, hoppas det blir bra :D

2010-11-30 @ 06:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0