Svett...men ganska gött ändå

Tre basketträningar avklarade nu. Vi har sprungit minst lika mycket som den första dagen, om inte mer. Jag har grym träningsverk, lite jobbigt att gå och böja sig ner och så, men ganska gött ändå. Har svettats så grymt mycket, men svett är ju inte farligt som min pappa säger.
Det är verkligen höst här nu, snart vinter, och det är mörkt när man lämnar huset vid sju, halv åtta tiden, och det är mörkt när man kommer hem från träningen vid sex, halv sju tiden. Då blir det middag, dusch, kanske läxor och sooovaaa. Träningen tar verkligen på ens krafter, men det är kul ändå, och jag lär mig varje träning. Igår så kom Annes och mina basket skor och dem passade riktigt bra och jag gillar dem. Så här kommer en bild!!!



Sedan fick jag en annan sak på posten i måndags som gjorde mig riktigt glad! Det var ett vykort från farmor!! Det var så trevligt och ett snyggt kort på Kungälv! Tack så mycket!! :D

Imorgon är det torsdag och sista skoldagen denna vecka, och om exakt en vecka då är det Thanksgiving, vilket innebär kalkon med familjen.

Det är ganska gött ändå

//Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja känner att jag gillar hur ofta du uppdaterar nu! ;)

SNYGGA SKOR!!! :D

2010-11-18 @ 08:56:59
Postat av: Gun Petersson

Kul att du skriver så ofta. Träningen är nog bra efter all skräpmat du äter

2010-11-18 @ 09:17:07
Postat av: Annika

Snygga skor. Låter som att du kommer bli grymt vältränad.

Finns det planer på att se Harry Potter?

Kram.

2010-11-18 @ 10:29:46
Postat av: Pernilla

Är det extra bra studs i skorna, så du kan dunka i bollen? Ser framför mig hur du studsar upp och tar tag i korgen. Kram

2010-11-18 @ 18:28:58
Postat av: Pappa

"...men svett är ju inte farligt som min pappa säger". Det är nästan så man får en tår i ögat.

2010-11-18 @ 18:35:36
Postat av: ebba

åh, basketskor! :)

haha, jag kommer ihåg första veckan... hade träningsverk i muskler jag inte ens visste att jag hade... men det blir bättre efter ett tag! får knappt träninsverk alls numera. :) lycka till med basketen!!!!!!!!! :D

2010-11-21 @ 23:24:37
URL: http://usebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0