Är man dålig på att blogga så är man

Det är nästan inte okej. Jag får bli bättre på att blogga, nu med detsamma. Nu är det i alla fall lördag och det har ju varit en ganska vanlig vecka. Veckorna går snabbt förbi och det händer inte riktigt något speciellt. Imorgon är det Halloween, men jag vet inte riktigt om vi kommer göra något speciellt. Idag har i alla fall jag, Anne, Ginger, Kata och Staci varit och shoppar i Tri-cities! Först var vi och tittade på volleyboll varsity match, dem förlorade, men vann senare två andra matcher och det gjorde att dem tar sig till state play off. Kul!!! Och igår var det den sista hemma fotbollsmatchen, mot laget som ligger högst upp i listan bland lagen i distriktet, och Heppner vann mot dem, vilket betyder att dem placerar sig först från distriktet i state play off! Heppner äger stort! :)
Anyway, kul med lite shopping, framförallt för att köpa varma skor och jackor till mig, Anne och Kata. Jag har ju redan en jacka, så det var gött att inte behöva leta efter en. Jag köpte ett par skor på american eagle, ett par uggs liknande, gråa och varma. Sedan hittade Anne och jag en snowboard/skate affär, som helt enkelt var awesome! Anne köpte en jacka och jag köpte världens gosigaste mössa!!

Bloggar lite imorgon också, see ya!
//Frida

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi vill se bild på uggs och världens gosigaste mössa.

2010-10-31 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0