Bilder, bilder

Det har kommit en del klagomål att jag inte uppdaterar bloggen, så då får jag väl göra det dåå!!!
Här kommer det lite bilder!



Vacker bild över denna stora stad en dag utanför skolan!



HEPPNER! och en gul skolbuss och lite öde öken i bakgrunden ;)



Nämen kolla! Skollunch på hög nivå! Inte så nyttigt här inte :)



Skolans maskot!!!!!



Bild på mig när jag sitter i bandet under fotbollsmatchen

De två senaste bilderna är från en i staden som tar foton på de flesta grejer som händer i Heppner, så här kan ni gå in och titta om ni skulle vilja se mer! http://picasaweb.google.com/Sandysfoto

Var igår i tri-cities med Leah och Karoline. Det blev inte så mcyket shoppat, bara två par leggins. Efter shoppingen blev det predikyr och besök i the Halloween store, awesoem affär asså :)

//Frida


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för uppdateringen. Det är jättekul med lite bilder.

2010-10-04 @ 10:43:36
Postat av: Bella

har ni seriöst en åsna som maskot??!!!:D

2010-10-06 @ 06:29:51
URL: http://einsteinsdaughter.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahaha, neeej, det är ingen åsna!! :D Det är en häst! en mustang :D

2010-10-07 @ 01:40:01
Postat av: ღ Saara Saariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ

Kolla in senaste inlägget (Genom att spela olika roller blir du, osann, oärlig, falsk, osäker, rädd, trångsynt, begränsad, avundsjuk, överanpassad, återhållsam, planerande....)



Lång text men värd att läsas :)

2010-10-07 @ 01:53:51
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: Irén

Visste att det var något jag saknade! Jag har ju inte varit inne och läst din blogg på länge! Men hoppsan det hade ju nästan inte du heller...

Förmodar att du inte äter den typen av lunch varje dag för då får du kanske köpa ändå mer kläder även om leggings töjer sig en del..

Vid närmare eftertanke så skulle man kunna tro att jag äter den typen av lunch varje dag eftersom mina kläder blir mindre å mindre

2010-10-09 @ 15:15:35
Postat av: Irén

en fråga bara - Om man ska "gå ut och gå en sväng" var går man då?

2010-10-09 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0