Detta inlägg har ingen rubrik, så har den det ;P;p;P;p

Här kommer lite bilder från lördag kväll och jaa, livet här i Heppner



Bente, Karoline och Anne när vi gör smores!



Louise, Anne, någon random unge med vapen och Leah. På denna bilden ser vi tydligt hur man gör en smore. Kex, choklad och grillad marchmallows i mitten, mums! Tror dock att den killen på bilden var Karolines värdbrors kompis, vad vet jag liksom :P



Haha, najs bild i Karoline's hus. Karoline ligger på golvet och gapskrattar åt Zach (hennes värdbror) som provar peruk inför halloween. Tre andra utbytesstudenter står och snackar och har alla scarfar (det är bara vi utbytisar som använder scarfar hela tiden typ) och iste i olika smakerstår på bordet! En vanlig lördag i Heppner!



En vanlig torsdag kan ju annars se ut så här! Kael och Anne spelar nintendo (ganska säker på att Kael vinner)



Var ju bara tvungen att lägga upp denna bilden också! Jag med en äkta amerikansk plastmugg!!!!
Hoppas framförallt att min kusin Emma ser detta ;)

Ha det bra alla där hemma! Nu ska jag sova och imorgon är det historieprov och en rosa dag, för vi samlar ihop pengar till bröstcancer i skolan. Därför har jag och Anne bakad en massa kakor att sälja och jag har letat efter rosa kläder idag :)

//Frida

Kommentarer
Postat av: Gun Petersson

Kul Frida med alla bilder. Är det bara Ni utbytesstudenter som ungås? Är det inte Amerikanare du skall kära känna?

2010-10-21 @ 09:02:09
Postat av: Annika

Kul rubrik!

Det var längesedan jag såg dig i rosa. När du var liten var garderoben full av rosa plagg. Kanske dax igen?

Puss!

2010-10-21 @ 11:06:58
Postat av: Pernilla

Kan man ha smore som fredagsmys? Kram

2010-10-21 @ 18:40:41
Postat av: louise

Ja ha lagt in din blogg på miin mobil nu! Nu ser jag direkt på mobilen om du har gjort en uppdatering! :-D

2010-10-24 @ 14:45:27
Postat av: din syster

Frida, kom hem! snälla? <3

2010-10-25 @ 21:34:42
Postat av: emma

PLASTMUGG!!! är den verkligen ÄKTA?! OMG!!!

2010-10-27 @ 18:59:48
Postat av: Irén

Du ser ut att ha det bra på bilderna och nu har jag haft min mysstund och läst din blogg efter ett långt uppehåll känns det som.

2010-10-31 @ 00:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0