R.I.P Paul the octopus

Jag tillägnar detta inlägget till bläckfisken Paul som dog i förrgår...Mycket sorgligt. Blev grymt chockad när jag gick in på nätet och läste lite svenska nyheter under en lektion i skolan och ser denna förfärliga nyhet. När jag sen möter Anne, min tyska värdsyster, så har hon också hört detta, så vi var lite ledsna på skolbussen hem. Tyckte nästan att vi kunde blivit ursäktade med att inte behöva skriva bokrecensioner till Engelskan, men icke, så det var vad eftermiddagen igår ägnades åt.
Paul kommer alltid finnas i mitt hjärta<3

//Frida

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag känner att jag gillar detta inlägg! :D Haha, så awesome!

2010-10-29 @ 14:06:27
Postat av: Irén

Gick säkert bra med bokres. eller hur? Hur går det med skolan? Är det tufft? Lätt? Kul?

2010-10-31 @ 00:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0