Tja

Dagarna går här i Heppner, utan att det riktigt händer något speciellt. Känns ganska skönt att det är sista skoldagen den här veckan imorgon, för har varit grymt trött idag och skulle vara fantastiskt skönt att få ha lite sovmorgon!
Imorgon har jag dessutom historia prov, men smart som jag och några andra utbytesstudenter var, gick vi till våran historielärare på activity period (sista lektionen, där man gör typ läxor m.m) och frågade han lite frågor om kapitlet. Han snackade om alltihopa och gav oss en del av provet att plugga på! Sweet! Dessutom sa han att han skulle ge oss extra poäng på våra betyg, för att vi kom och frågade. Jaa, lärarna älskar oss utbytestudenter, haha :)

I det trevliga ämnet Intro to Engineering, håller jag och Kim på att bygga en bro, som ser ut att bli fantastisk. Kommer antagligen inte att hålla så mycket, men nästa vecka börjar nästa uppgift, så då ska vi nog smälta plast eller nåt :)

Sedan så har jag och några andra elever i bandet och kören blivit nominerade till Honor Band and Choir. Då åker vi till en stad en bit bort och är där under två dagar och spelar med folk från andra skolor och har sedan en konsert. Awesome! Det kommer nog bli jättekul!

Nu är klockan i alla fall sådär fem på eftermiddagen och min värdmamma och Anne borde komma hem inom en halvtimma. Borde plugga på mitt historieprov och skriva klart uppsatsen i historian också, hmm, ska försöka med det :)

//Frida


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till! Roligt att du har börjat skriva igen och det är väldigt roligt med bilderna. Kram

2010-10-07 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0