Chi's födelsedag och fyra dagars helg!



Chi's birthday cake

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men man har mer att göra nu när skolan börjat. Första skolveckan är nu avklarad, slutade redan igår, för vi går inte i skolan på fredagar. På måndag är det labor day, så då är vi lediga, alltså 4 dagars helg! Awesome :)

Igår (torsdag) var det Chi's födelsedag (utbytesstudent från Norge) så efter skolan och  träningen för dem som spelar volleyboll, hade vi ett birthday party för henne på The Stable, ett ställe i Heppner där man kan äta och bowla. Många av utbytesstudenterna var där plus en hel del andra från skolan. Det var en riktigt rolig kväll och Chi's värdmamma hade köpt en jättestor tårta. Den var verkligen enorm och hur söt som helst.

Skolan har gått bra alla fyra dagarna och första provet är på onsdag, i matte! Får väl plugga litegrann till det tror jag :P
Idag spelade volleybolllaget sin första match, det var A-laget, så Anne och Kata var inte med, men vi åkte med Staci och Jess och tittade när Emma spelade :) Sedan åkte vi och shoppade lite. Jag köpte en klänning till homecoming!!!! :D :D
Nu ska jag till Karoline och se på film!

//Frida



Me and Chi

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj då! Redan prov? Haha, lycka till! :P

2010-09-04 @ 17:40:46
Postat av: Pernilla

Matteprov, det är inget jag blev avundsjuk på.

Lycka till!

2010-09-05 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0