Lazy Sunday

Hej, jag har varit lite dålig på att uppdatera, men men, har inte hänt så mycket. Överlevt ännu en skolvecka och imorgon börjar en ny! Denna helgen har det inte hänt så mycket, ett möte med alla utbytesstudneter och våran kontaktperson i parken. Fick höra om alla regler och sådant, visste det mesta redan dock :)
Igår åkte jag och Anne med Chi och hennes värdmamma och shoppade i Tri-cities. Det blev en lång dag och vi kom inte hem fören kanske halv tio på kvällen, men då hade vi varit och ätit middag också. Jag köpte inte så himla mycket, men det blev linnen, shorts, örhängen och en väska. Trodde jag skulle köpa något inför hösten/vintern, men men, det får bli en annan gång. Det känns ju inte riktigt som att man behöver det när det är 25 grader ute! :)

Idag skulle Ginger iväg på baby shower, så jag och Anne hade huset för oss själva. Duktiga utbytesstudenter som vi är, så dammsugade vi huset, lagade mat, tvättade lakan, handdukar och allt möjligt och pluggade för morgondagen. Och så tittade vi lite på tv och åt lite glass också :P
Lägger kanske ut lite kort imorgon eller senare i veckan, så blir bloggen lite roligare!
Ha det så länge!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker det var väldigt duktigt av dig och Anne! :D

2010-09-28 @ 19:06:37
Postat av: Louise

Nu tycker jag inte att du är lika duktig längre! Inte ett inlägg på en vecka!!!

2010-10-03 @ 19:02:54
Postat av: Louise

Nu tycker jag inte att du är lika duktig längre! Inte ett inlägg på en vecka!!!

2010-10-03 @ 19:03:24
Postat av: Agnes

Jag håller med Louise lite där faktiskt...

2010-10-03 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0