Mud War!

Dagarna går fort när man har roligt och nu är det bara en dag kvar i skolan denna trevliga homecoming vecka. Idag var det colour day och eftersom jag är junior så blev det grönt! En ganska vanlig dag i skolan och skoldagen avslutades idag med dodgeball tunering! Försökte mitt allra bästa, hade ju tjuvtränat lite på PE på förmiddagen, men det gjorde ändå inte att juniors vann ;)

Åkte skolbuss med Chi och Ida hem till deras hus och sedan tog vi en promenad down town, där det blev lite glass och bankomatuttag. När jag och Chi satt på en bänk utanför banken kom Leah (Karolines värdmamma) ut från hennes hårsalong och sa till oss att komma in till henne och berätta om våran dag. Så där satt vi och snackade tills volleybolltjejernas träning var över och vi fick skjuts hem. Hann inte vara hemma så länge fören jag skulle iväg till dagens happening, MUD TUG WAR!!!! Hela skolan var där plus en hel del andra människor. Lånade kläder av både min och Karolines värdfamilj och såg grymt snygg ut! Lovar att det kommer bilder!
Det är som ett dike med hur mycket lera som helst, och det är åtta i varje lag och så har man dragkamp. Det var grymt roligt, och man hade lera överallt för det var djupt! :)
Efter mud war stod brandbilar och sprutade vatten på alla leriga personer och sedan efter det var det bonfire. Det var en riktigt stor eld och det var inte så mycket mer! När vi kom hem efter det var det ganska skönt att ta en dusch alltså :)

Imorgon är det blue and gold day, vilket är skolans färger. Har kanske inte så mycket av det, men hittade en Heppner keps i mitt rum precis, så där har jag något. Imorgon är det också Noise parade, en parad med stora flak och vi elever gör så mycket ljud som möjligt! Så det blir väl att ta med trombonen då :)

Nu ska jag ta och sova snart, är trött och sliten, men mycket nöjd!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Pappa

Noise parade. Stora flak, så mycket ljud som möjligt! Träning inför studenten?

2010-09-18 @ 17:09:03
Postat av: Frida

Hmm, kanske, men utan alkohol, hahaha ;)

2010-09-19 @ 04:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0