Rock Star Day!

Hellu, ännu en skoldag har gått! Hade väl tänkt något att vara något riktigt bra, men det blev mest lite lagom svarta kläder och min naturliga rockiga aura idag, skämt åsido, men det var många i skolan som var riktigt bra utklädda och på activity period idag var det en slags luftgitarrstävling. Skolan är som vanligt dessa dar, och imorgon blir det prov i modern science. Därför blir det också pluggkväll hemma hos mig och Anne idag, Karoline skulle köpa med sig mountain dew och glass, så det kan ju inte bli annat än bra! :)

Morgondagens tema är Färger och de olika klasserna har sin egen färg, juniors har grön! Så imorgon blir det bland annat gröna skor och grön hårspray! Idag var jag grymt trött nästan hela dagen och känner att en förskylning börjar komma, vilket det känns som om alla har just nu. Blev dock lite uppiggad av dagens Band, för vi spelade kul låtar och sedan började någon snacka om låtar de spelat på olika matcher och om låtar de inte ska spela igen. Som gången de spelade star wars låten och en av fotbollspelarna hade blivit skadade och alla blev upprörda för att de spelade en "dödsmarch". Hahahah, det var så kul så att jag inte kunde spela något mer, bara skratta, hahaha, askul!!! :D

Två dagar kvar nu i skolan, och alla som vill skypa får ta och logga in fredag, lördag eller söndag kväll, för då är jag antagligen inloggad! Tänker på er där hemma!

//Fradi Paidi!!!!

Vänta, måste bara visa er min grymt snygga väska jag fick idag! (Eller fick och fick, har faktiskt betalat för den, haha)


Kommentarer
Postat av: Annika

Klart vi vill skypa!

Kommer du snart att spela i bandet vid någon match?

2010-09-15 @ 16:45:04
Postat av: Pappa

Grymt väska.

2010-09-15 @ 17:57:32
Postat av: agnes

Haha, låter kul :D Gillar väskan :D

2010-09-15 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0