Weekend

Nu är klockan runt två på dagen, har inte gjort mycket, snackat lite på skype, ätit, tittat lite på matteboken :P
Ginger kom hem igår eftermiddag/kväll så jag och Anne var ensamna största delen av dagen. Vi gick bland annat ner till Heppner och åt lunch och gick sedan hem igen, spelade nintendo (Anne vann hela tiden) och sedan kom Staci och Kata, så att Kata kunde använda internet. Jag bjöd på Ahlgrens bilar och sedan gick jag och Anne ut i trädgården och plockade två påsar persikor från persikoträdet. En ganska trevlig dag, helt enkelt! :D
När Ginger kom hem åt vi middag och vid tio tiden på kvällen kom Karoline förbi och undrade om vi vile hänga med på Snake Hunting!!! Men det blev en riktig besvikelse, för vi såg inga ormar överhuvudtaget...så vi satt mest bara i bilen och åkte runt. Men det kommer mer tillfällen för snake hunting sa hennes värdpappa, roligt! :)



Jag har en ny stavning på mitt namn! detta är från middagen i Hermiston i fredags!
Det hände rinte mycket här i Heppner, men ska väl se till att hitta på något idag, för så kul är det inte att bara sitta här ;) Ikväll går tydligen New Moon på tv, så jag och Anne ska nog se på den!

//Frida


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur mycket dricks lämnar du på olika ställen?

Är det 10-15% på matställen?

2010-09-06 @ 15:54:27
Postat av: Louise

Typiskt dig att fråga sånt, Pappa! Haha :P

2010-09-06 @ 17:06:46
Postat av: Frida

Hahaha, asså vi har bara ätit på typ såna ställen, som mcdonalds, så då är det inte direkt dricks, men jag har ingen aning faktiskt :P

2010-09-07 @ 02:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0