Prom

Så kommer väl då inlägget om the Prom. En kul kväll! Var ju tvungen att skynda hem från track meet och göra iordning sig och sen dra på middag med min dejt, mohahah, fast det var inte pinsam ensam middag, utan det var typ 10 andra folk från skolan också. Tycker ändå dock att det är ganska pinsamt med prom dejter, och önskade lite att jag hade sagt nej till killen från första början, men men..
Här kommer lite bilder!

Leah fixade mitt hår! Mina vackra Frölunda flipflop matchade klänningen perfekt ju, bytte dock innan jag gick från Leah's.


Bryce och jag med den extremt vackra Heppner bakgrunden hahah

Jag drog iväg med mina två dejter hahah, nej, min dejt och chaufför haha :P

Jaaja, kvällen var i alla fall bra, och tog senare snygga kort med Karoline, Bente, Anne och Louise, men har bara de korten på ett icke digitalt kort, så får la ta ett kort på det kortet någon dag :)
Efter att dansen tog slut vid ett, så drog jag iväg med Karoline, Bente, Anne, Manny och Simen till en annan killes hus och käkade frukost där en massa andra folk också var. Var ju lite tråkigt när man insåg att denna dansen var den sista, men men, då behöver man ju inte längre oroa sig över klänningar, dejter och grejer.
Hade en rolig kväll och har bra minnen från kvällen!
Hoppas alla är nöjda nu när ni fått se lite bilder!
Här finns lite fler bilder från Prom queen och king utses och lite från dansen http://picasaweb.google.com/sandysfoto

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad fin du var! Klart att vi ville se bilder. Har aldrig sett dig i en sån klänning. Bra att du bytte till skor.

2011-04-18 @ 09:35:37
Postat av: Gun Petersson

O vad vacker du var. Vad lik Louise du är, vilket vi inte sett förut. Stack du från killen?

2011-04-18 @ 09:50:13
Postat av: Louise

Alla säger att du liknar mig på balfotona.. ja tror det är för att du har lockigt hår :D Fast ja tycker ändå inte vi är så lika... :P

2011-04-19 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0