C-team for life!

Idag hade jag sista basketträningen ever! och imorgon är det den sista matchen! Det känns så sjukt skönt att säsongen är över, men kommer nog saknar det litegrann ändå :/ Har ju lärt mig så mycket, och kände ju att jag började kunna något nu :P
Förra veckan var sista hemmamatchen för c-team, och då var Karoline fotograf, så här kommer lite bilder!

C-team killarna var vår hejaklack, och en av dem är ju Justin Bieber, så det är ju ganska coolt, hahha ;) Här ser vi ju också vad som är viktigt under en basketmatch, en drink från Murray's!
 

  

Anne och jag ser ju lite proffsiga ut under halvlek, andra bilden kan man ju tydligt se mina basket skills...;)

    
 

Med de här bilderna säger jag godnatt!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Annika

Det ser ju ut som att du är med i matchen! Vad kommer du fylla tiden med nu efter basketen?

2011-02-16 @ 16:52:10
Postat av: Frida

Det blir friidrott! Har signat upp för det nu, så nu är det ingen återvändo, mohaha!

2011-02-18 @ 08:37:58
Postat av: Annika

Kul. Sjukamp?

2011-02-18 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0