Världen anropar Frida

Jag lever, bara så ni vet, jag har bara inte hunnit blogga överhuvudtaget och har inte orkat heller. Här har man haft fullt upp med att gå i skola och spela basket, så har inte haft tid! speciellt inte när man har en aslång historieuppsats att skriva på varje dag + att försöka att inte på underkänt i klassen heller, mycket begärt plötsligt av en liten förvirrad utbytesstudent som mig! :P
Ville bara säga detta, och det kommer inlägg om helgen, då jag besökte Enterprise och fick se lite mer av vad Oregon har att erbjuda. Bilder kommer också! :D
See ya!
//Frida

Kommentarer
Postat av: Gun Petersson

Ser fram emot detta

2011-02-10 @ 11:26:28
Postat av: Annika

Oj. Jag trodde du hade det bra!

Kram

2011-02-10 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0