Back in Sweden

Nu har jag varit i sverige i en månad och nu har man kommit in i livet som svensk igen. Kändes grymt konstigt ibörjan, men väldigt bra att vara hemma igen. Saknar dock heppner-livet och vännerna en massa också.
Får väl göra bågon slags avslutning på denna bloggen, för jag är ju hemma nu och bloggen heter ju Friday i usa, så it really doesn't make any sense om jag skulle fortsätta skriva här liksom, hade blivit lite skumt. Sen vet jag inte riktigt om bloggandet är något för mig heller liksom, jag får se! Nu har jag fyra härliga veckor kvar av sommarlov och sen är det dags för skolstart på öckerö gymnasieskola!! gött, är sjukt taggad :D

Ha det bäst alla folk som läst min blogg under mitt år och hoppas att ni tyckt om det ni läst :P

Peace out!
//Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag tyckar om det jag last!!! please fortsetta å skriva blogg! it does make sence! <3 hva betyr taggad foressten? :D du kan heller skrive på norsk enn svensk også om du fikk lyst! ;))

2011-08-04 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0