Recalculating...37%..100%

Hej JAG LEVER! även fast bloggen verkar ganska död! Sista veckorna och dagarna i Heppner var ju asroliga men också väldigt sorgliga! Louise uppdaterade ju fint med ett gästinlägg, som beskrev vad som hände när min kära familj kom och hämtade mig i Heppner. Förra lördagen lämnade vi Heppner för kalifornien.
Det var ju hemskt att säga hejdå!!!!! Men det har varit en mycket rolig resa med efterlängtande familjen i Kalifornien. San Francisco, Napa Valley och till slut San Diego, där vi är nu! Imorgon bitti flyger vi till New York och spenderar tre dagar där och på fredag så landar jag i Sverige och sätter foten på svensk mark åter igen! Hur galet är inte det? :)
Vi har ju haft en underbar GPS i våran hyrbil, som hela tiden säger med en go röst "recalculating" haha, och det behöver den ju göra ofta om man kör fel ;)

Det känns som slutet av bloggen, men vi hörs i Sverige antagligen igen!
//FRida

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅÅ And we love that you are home again! <3

2011-06-27 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0