Hejdå Februari, Hej Mars

Februari är över och nu är Mars här, mohaha!
I söndags tittade jag på Oscarsgalan, det var riktigt kul! Ägnade hela eftermiddagen och kvällen åt det, vilket gjorde att min uppsats om kalla kriget inte blev gjort, men men, är det oscarsgala så är det!
Det var väldigt kul att se alla kändisarna, klänningarna och när de fick priserna. Anne och jag satt och hejade på Inception hela tiden, som vi såg tidiagre denna helgen, vilket blev fjärde gången jag sett den filmen nu. Och jag är fortfarande grymt fascinerad av den, man lägger märke till mer detaljer och förstår mer varje gång man ser den.

Måndag var det ny vecka och dags för vårsporterna! Och jag gör track, alltså friidrott. Det kan man ju verkligen undra varför, men pallar inte åka till en annan ännu mindre stad än Heppner varje dag för att spela tennis. Känns ju dock bra att Karoline, Bente och Anne också gör track, för då är jag inte helt lost ensam.
Men efter att nu ha haft tre träningar känns det dock bra, vi har sprungit en massa, hoppat omkring och kastat grejer. Jag har en massa träningsverk, så lite jobbigt att sätta sig ner och allmänt alla rörelser jag gör, men det känns gött att vara igång med träning igen efter att basketsäsongen tagit slut. Har inte bestämt vilka event jag ska göra än, men får se vad det blir. Ser framemot säsongen, kommer bli en massa kul! :)

En dag kvar i skolan denna vecka och sen på fredag morgon blir det Seattle! Vad jag har längtat till denna resa, kommer nog bli superbra och i Heppner har det regnat de senaste dagarna, så jag känner mig väl förberedd för regnet också, hahah :D

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0