Life As A Happy Kid

What's up What's up ppl!!!! Har nu mindre än två veckor kvar i gamla goa Heppner!! hur galet är inte det, kändes som igår jag kom hit som en rädd liten 16-åring...good all times..men det känns gött att åka hem på samma sätt kommer det vara sorgligt att lämna Heppner. Har lärt mig så mycket detta året och ångrar inte för ett ögonblick att jag bestämde mig för att dra hit!

Just because I'm such a happy kid, i'm putting up those awesome pictures of my happy life here hahahahahaha
Happy Days in Heppner: 


Pro Basketball right there

Emmanuel looking good in Louise's jacket...enough said

Har ju ägnat senaste veckorna att spela golf under idrottslektionerna i skolan. Inte helt fel att spendera en lektion varje dag att åka ner till heppners golfbana och spela lite golf, även fast jag suger. Det är kul dock, har än så länge bara slagit ner en golfboll i bäcken som rinner förbi golfbanan.

Last day of track practice!!! Tights!!! Hahahah

Varje dag hittar man nya grejer att göra i Heppner, som denna roliga linbane grej haha

Då måste man ju bara testa hur det är att åka i den!

Förövrigt så står det två fina hästar utanför huset och är coola. Snel hest!

Den 17 maj firade vi Norges nationaldag hemma hos Karoline! Glass glass och mera glass blev det, mumsigt :D

Spring concert! Sista band spelandet, lite sorgligt men kul att spela! Här langar jag och Bente awesome bild tillsammans med några av våra kära bandmedlemmar :)

Time for Mustang Mop Up! Alla elev på skolan var ute i samhället och hjälpte folk med att rensa trädgårdar, eller göra något slags arbete. Förmiddagen spenderades i djungeln där vi rensade bort hela trädgården typ och sen blev det lunch i parken med hela skolan och sen lyckades jag och Karoline få jobb med att måla omklädningsrummen vid Heppners pool.


Pretty bad ass people right there ;)

En dag på idrotten kände jag för att spela lite fotboll...eller jaa det räckte väl att ta på sig skydd och hjälm haha :)

Always a funny day in school when Karoline is scanning her face hahahaha "What are you doing to my scanner"

Baseball play off game for state. Det regnade och var kallt, men de vann, och sen vann de nästa match också, så imorgon är det hemma match igen. Hoppas innerligt att det inte regnar, för baseball är tråigt enough att titta på utan att det regnar :)

Well, I wouldn't be a happy kid without these people ;) Outside the lovely Heppner High School!

Karoline and Bente grilling smores!!! Could it get any better?

Okej, det var ju en bra sammanfattning av de senaste veckorna dagarna eller vad det nu är, vem vet, så länge man är glad och lycklig behöver man väl inte tänka så mycket på tiden? För det är jag just nu, känner att jag har en såå massa bra minnen härifrån Heppner och mitt liv här, att det kommer alltid att följa med mig. Känner mig redo att komma hem till Sverige igen, träffa alla människor jag saknar och ha sommarlov och sen börja skolan  till hösten. Jag känner att just nu är jag redo för det mesta, because I'm a happy kid :D

Ha det gööööööööööttt!!!!
Kramar Frida

Kommentarer
Postat av: Annika

Sötnos! Längtar så efter att få träffa dig. Nära nu.

2011-05-31 @ 22:56:01
Postat av: Louise

Härligt inlägg! Miss you so much girl!

2011-06-03 @ 10:59:59
Postat av: Irén

I am happy ´cos you´re a happy kid! Keep up the happiness girl!! Ser fram emot att träffa dig. Förmodar det känns pirrigt, mysigt, härligt och alldeles, alldeles underbart att snart ha syrran och "päronen" hos dig!! Stor Kram och tack för härliga texter o bilder i din blogg!

2011-06-04 @ 23:16:32
Postat av: Irén

Åh, glömde ju säga att det skulle kanske kunna vara en trevlig idé att låta Annika o Lars åka i den fantastiska linbanan!

2011-06-04 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0